Cum obtii o analiza seo gratuita pentru site-ul tau?

Comment

Recomandări


SEO este vital pentru prezenta online, iar scopul seo este de a obtine vizibilitate sporita pentru site-ul dumneavoastra pe Google si in celelalte motoare, pentru interogari organice initiate de oameni. Altfel spus, SEO ii ajuta pe clientii dumneavoastra sa va gaseasca online. 

Dar de ce ati avea nevoie de o analiza seo?

Pentru a cunoaste unde va pozitionati in raport cu site-urile concurentilor, care sunt punctele forte  si punctele slabe ale site-ului dumneavoastra si ce ar putea fi practic imbunatatit. 

De multe ori Optimizarea SEO este intelesa gresit. El reprezinta o tactica de marketing online foarte vasta si complexa. Motoarele de cautare clasifica site-urile web pe baza mai multor factori si nicio metoda de marketing digital nu va putea de una singura sa duca site-ul spre topul clasamentelor si sa-l mentina acolo pentru totdeauna. 

Eficienta SEO se bazeaza pe multe alte componente si servicii, inclusiv:

  • analiza cuvintelor cheie
  • social media marketing
  • campanii email – marketing
  • campanii strategice de continut. 

Cand este bine realizat, SEO poate imbunatati rankingul pentru motoarele de cautare, marind astfel traficul organic al site-ului. In continuare, veti obtine mai multi clienti, veti catiga mai multe venituri si veti realiza o rentabilitate sporita a investitiei SEO. Dar un bun inceput pleaca de la auditul site-ului.

SEO nu are legatura doar cu o buna clasificare in Google 

Poate ca una din paginile site-ului este bine clasata pentru un anumit cuvand cheie identificat ca fiind relevant pentru o afacere, dar daca vizitatorii paginii respective nu gasesc rapid ceea ce au nevoie atunci cand ajung pe site, atunci ei vor parasi pagina imediat si se vor reorienta. 

Prin urmare, implicarea utilizatorilor este un factor major in stabilirea valorii oricarui site de catre Google. Daca se intampla ca un volum foarte mare de vizitatori sa paraseasca site-ul, atunci rankingul pentru pagina respectiva va fi compromis pe termen lung. 

Cercetarea din mai multe surse a cuantificat valoarea SEO oferita companiilor, atat in sectorul B2B, cat si in cel B2C. De exemplu, atunci cand se realizeaza research online privind achizitiile publice, un procent de 89% din firme si profesionisti folosesc cautarile generice. 

Din perspectiva B2C, circa 72% dintre consumatorii care initiaza o cautare organica pentru un anumit produs sau serviciu, au vizitat un magazin sau o afacere pe o raza de 8 km de locatia in care se afla, iar 4 din 5 consumatori folosesc motoarele de cautare pentru a gasi afaceri in vecinatatea lor. 

Totusi, SEO nu produce rezultate in mod instantaneu. Este nevoie de studiu si analiza. Unul din primii pasi in directia imbunatatirii pozitiei in clasament este auditul site-ului. 

Acest audit seo ajuta la determinarea paginilor web care se clasifica pe cuvintele cheie targetate, a paginilor care nu sunt bine indexate si la identificarea modalitatilor generale de imbunatatire. 

Audit gratuit pentru site-ul dumneavoastra

Este bine sa faceti un audit in profunzime pentru site-ul dumneavoastra, pentru a evalua starea sa de sanatate si pozitia in clasamente, precum si determinarea masurilor de optimizare. 

Iata ce poate contine o analiza gratuita pentru site-ul dumneavoastra:

  • Un interviu client – agentie seo. Inainte de incheierea contractului, agentia seo va dori sa afle detalii despre produsele, serviciile si domeniul dumneavoastra. Trebuie identificati clientii existenti si potentialii clienti, resortul conversiilor online si modul de generare al vanzarilor. 
  • Obiectivele clientului. Un scop fara plan ramane la stadiul de dorinta. Este important ca clientul sa-si seteze obiective realiste si realizabile.  
  • Accesarea analiticelor in timp real (de exemplu, Google Analytics).
  • Cele mai relevante cuvinte cheie pentru afacerea respectiva
  • Evaluarea calitatii continutului actual al site-ului. Cat de des actualizati site-ul? Care este calitatea informatiilor? 
  • Analiza competitorilor
  • Analiza cuvintelor cheie folosite
  • Reconfigurare Google Analytics si AdWords pentru a colecta date detaliate
  • Optimizare Local SEO  pentru Google My business
  • Evaluarea reactivitatii mobile a site-ului 
  • Utilitatea si calitatea legaturilor interne
  • Recomandari despre site-ul dumneavoastra in ansamblu, pentru a imbunatati implicarea si pentru a creste conversiile. 

Unde pot sa solicit audit seo gratuit pentru site-ul meu?Pe SEOAGENCY. Aceasta este o agentie seo cu vasta experienta in perfectionarea site-urilor, pentru clienti si motoare de cautare. Vizitati-ne si solicitati acum o analiza seo gratuita pentru business-ul dumneavoastra.

Comentarii

Comentarii

Author: Aniela Deby

Vreau să știu părerea ta

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.