Părerea mea despre unele advertoriale și unele campanii de advertoriale pe bloguri. De multe ori aleg să particip la campanii faine și observ că există tot mai mult interes pentru această nisă. Cât despre advertoriale am o părere și bună și rea. Nu mai pot suporta blogurile ce fac farm links și care nu-și mai scriu deloc articolele personale într-o manieră plăcută. Nu știu de ce unele agenții aleg să lucreze cu astfel de bloguri, pentru că eu sincer nu aș face-o.
Advertoriale
Mai nou dacă ai un blog trebuie să speri la advertoriale… NU! Greșit. Important e să scrii bine și să îți creezi o comunitate în jurul blogului respectiv și apoi poți să ai pretenția să scrii advertoriale și să participi la campanii de advertoriale, pentru că altfel nu are sens. Nu îți deschide un blog doar ca să faci profit, pentru că niciodată nu-ți iese. Mai nou văd zeci de site-uri deschisă fără niciun Dumnezeu. Și mă tot întreb cât de mult le va merge așa… pentru că, deși mă repet, eu n-aș cumpăra articole pe același ip și nici un singur advertorial pe un blog ce are ca root o grămadă de domenii.
Trist dar adevărat. Să scrii advertoriale nu este ușor. Eu mai scriu, dar nu foarte des. Și de multe ori o fac pentru că produsul sau brand-ul respectiv, consider eu că trebuie să fie auzit de mai multă lume. Chiar contează cu cine îți împarți imaginea din online. Și da, un advertorial bun va atrage aproape încă 5-6 advertoriale de la concurență pe aceeași nisă. Vrei advertoriale? Hai să discutăm. Te pot ajuta și îți pot explica ce înseamnă cu adevărat un advertorial de succes.
Campanii de advertoriale pe bloguri
Campanii de adveroriale se pot numi atunci când se pune la cale un plan de atac. Se poate face atât printr-o campanie de genul oferirea unui premiu, unde se pot strânge o grămadă de backlink-uri, sau se poate merge direct către blogger cu rugămintea de a posta articolul într-o zi anume. O campanie de advertoriale se numește o campanie formată din minim 20 de articole pe bloguri mici sau 10 articole pe site-uri foarte mari. Sună nebunesc, dar nu este! Vrei o campanie de advertoriale? Știi unde poți apela. Indiferent dacă lucrezi cu mine sau cu alții, tot ce trebuie să știi e ținta. Ce competitori ai și unde vrei să ajungi.