Cattitude Brands s-a născut din dorinţa de a inspira cât mai mulţi oameni să gândească pozitiv despre ei şi relaţia cu animalele lor de companie, indiferent care sunt acestea, să se educe pentru a deveni mai responsabili în alegerile pe care le fac în numele celui care nu cuvânta şi să înţeleagă că pe termen lung lucrurile de calitate pe care le oferă celui mai iubit membru al familiei cresc calitatea vieţii acestui şi drept urmare fericirea tuturor.
Astfel că în puțin timp de la intrarea lor pe piață cu produse premium și super-premium, lansează în exclusivitate un concurs cu animale de companie care la sfârșit se va termina cu premii în valoare de aproximativ 1000Euro, plus titlul de Ambasador Ruffwear!
Misiunea şi Ambasadorii Ruffwear în lume – Trăieşte Aventura!
Ambasadorii Ruffwear întruchipează în întreagă lume cultura Ruffwear, oameni care nu doar iubesc ieşirile în natură, dar şi trăiesc în fiecare zi la maxim pentru a experimenta momente minunate în aer liber cu câinii lor. Ruffwear consideră că interacţiunea prin astfel de activităţi în aer liber construieşte legături puternice între oameni şi câini, ceea ce face fiecare aventură în aer liber mai distractivă, mai provocatoare şi mai inspirată. Ambasadorii Ruffwear din toată lumea inspiră şi provoacă compania în mod continuu să dezvolte mecanisme, accesorii şi echipamente care satisfac în cele mai solicitante condiţii nevoile celor mai exigenţi sportivi. Dacă li se potrivesc lor, cu siguranţă că vor funcţiona la maximum de potenţial pentru toată lumea!
Cum se desfășoară acest eveniment și cum puteți afla mai multe detalii despre el?
Participanţii se pot înscrie în Concurs în perioada 1 – 28 februarie 2017 pe pagina de Facebook a evenimentului “Ambasadorii Ruffwear în România”, regulamentul concursului cu toate informațiile dorite fiind accesibil atât pe facebook, cât și pe site-ul Cattitude.ro, scroll în jos pana la categoria Evenimente și Media sau click aici.
Ca să aflați mai multe despre ceea ce vor să facă pentru animalele de companie din România, am pregătit un interviu cu fondatoarea Cattitude Brands
1. Ce semnificație are pentru voi brandul Cattitude și ce v-a motivat pe voi să deschideți un magazin online diferit față de celelalte?
Founder Cattitude: Brandul a apărut ca o expresie naturală a dorinţei de a oferi şi în România produse şi servicii de calitate în domeniul creşterii şi bunăstării animalelor de companie, decizia finală de a investi venind în momentul când am participat la Interzoo Nuremberg 2016 şi am văzut abundența şi diversitatea de accesorii moderne şi de calitate existente pe piaţă internaţională de referinţă, integrarea lor în viaţa de zi cu zi a oamenilor din alte ţări prin designuri deosebit de practice şi durabile, cu dedicaţie pentru anumite activităţi sau doar pentru un confort crescut.
Recunosc că am fost fascinaţi de culorile vibrante alese, modele de la vintage la super-tech, mirosurile materialelor folosite plăcute la atingere, ideile de produse dincolo de utilitatea lor imediată, dar cu un impact emoţional mare în relaţia animal-om …cum ar fi o hăinuţă de ploaie care la impactul cu apa declanşează pe material apariţia unui model (invizibil în mod normal) şi care are rolul de a înveseli atmosfera în timpul unei plimbări cu căţelul pe o vreme umedă şi urâtă.În acel moment am realizat diferenţa dintre piaţă locală şi ceea ce de fapt se petrecea într-o lume mai avansată în acest domeniu, dincolo de produsele şi cunoştinţele în domeniu, mai ales în mentalitatea şi atitudinea faţă de animalele de companie.
Acela a fost momentul când am decis ca sub umbrela Cattitude să reprezentăm în România doar produse de o calitate premium şi super-premium în care credem cu adevărat că fac diferenţa pe termen lung în relaţia cu animalul de companie, la care s-au adăugat complementar servicii de educare a clienţilor şi a tuturor celor interesaţi de a avea împreună cu animalul de companie un stil de viaţă sănătos, activ, modern, oferirea de informaţii despre soluţii de ultima oră de rezolvare a unor probleme inerente cu care stăpânii de animale de companie seconfruntă, comenzi speciale pentru clienţii blănoşi pretenţioşi sau cu nevoi speciale, servicii de grooming şi spa, pet-sitting, etc.
Scopul nostru nu este să vindem produse, ci un anumit stil de viaţă dincolo de ce vor şi aleg oamenii pentru animalele lor companie, ce trebuie şi este bine pentru ele, iar prin educaţie şi împărtăşirea de informaţii dorim ca animalele de companie să fie membrii deplini ai familie, iar consideraţia pentru natură şi toate animalele in general să crească şi în România.
2. Deși aveți o descriere pe site, noi suntem curioşi să aflăm ce înseamnă pentru voi Cattitude în maxim 10 cuvinte pe partea sufletească. Știm că e un hobby. Dar ce a dus la intrarea voastră pe piața?
Founder Cattitude: Dorinţa de schimbare a mentalităţii şi atitudinii oamenilor faţă de animalele de companie şi creşterea responsabilităţii lor.
Prin exemplul personal al meu şi al echipei Cattitude, toţi cu membrii blănoşi în familie, dorim să inspirăm oamenii că investind în lucruri de calitate (accesorii, mâncare, servicii, etc)chiar şi în relaţia cu animalul de companie, aşteptările vor fi mai mult decât răsplătite, iar pe lângă acestea informarea corectă duce la luarea deciziilor corecte.
3. Uitându-ne pe site-ul vostru cattitude.ro, am observat că produsele voastre sunt doar de la nume internaționale cu prestigiu în lume. Care este motivul și ce vă doriți să schimbați?
Founder Cattitude: Brandurile de accesorii ca Ruffwear, Kurgo, Planet Dog, EzyDog, Red Dingo, Hiro&Wolf, Max&Molly au fost selectate cu grijă nu doar prin prisma calităţii superioare a produselor oferite, designul şi versatilităţii, dar şi aplicabilităţii ridicate în stilul de viaţă dinamic mai ales al celor din mediu urban, multifuncţionalităţii şi oferirii de alternative diverse de petrecere a timpului liber (aventuri, drumeţii) împreună cu animalele de companie în condiţii de siguranţă şi protecţie crescută, precum şi practicarea unor sporturi împreună cu aceştia (căţărare, ski, vânătoare, înot, surfing, etc).
Ne-au plăcut soluţiile de protecţie a maşinilor în cazul călătoriilor cu animalele de companie care pot fi folositeşi la transportul altor obiecte murdare, a copiilor sau altor personae cu îmbrăcăminte murdară, a tuturor sistemelor de securizare şi prindere a căţeilor în maşină, toate executate din materiale rezistente care fac față cu brio utilizărilor repetate şi îndelungate.
Produsele sunt gândite de designeri premiaţi, produse în fabrici în care calitatea este controlată direct de producători, an de an sunt aduse îmbunătăţiri produselor existente şi noi modele sunt lansate, iar politica de garantare şi de suport clienţi este la cele mai înalte standarde internaționale.
Considerăm că a venit vremea ca şi consumatorii români să aibă acces direct la produse pe care anterior le puteau achiziţiona doar din vacanţele sau vizitele în străinătate de la magazinele de specialitate, le primeau cadouri de la prieteni de peste mari şi ţări iubitori de animale sau online, fără să aibă posibilitatea să le vadă înainte de a le achiziţiona, să compare mai multe opţiuni, să primească atâtea informaţii în alegerea celui mai bun produs, să le încerce şi să aibă garanţia că vor avea support în caz de nevoie. Deci dincolo de produse, oferim servicii, informaţii şi multă dragoste de animale.
4. Care sunt planurile pe care vi le-ați impus să le înfăptuiți prin acest brand în 2017?
Founder Cattitude: Anul 2017 va duce pe lângă creşterea portofoliului de branduri reprezentate sub umbrela Cattitude Brands (pe partea de accesorii mai ales) şi la implicarea în câteva evenimente outdoor în premieră în România, precum şi la derularea unor workshop-uri de educaţie în creşterea calităţii vieţii cu animalele de companie (căţei şi pisici în special) în grădiniţe, şcoli, corporaţii şi mulţi-naţionale.
Intenţionăm să organizăm împreună cu câţiva parteneri primele concursuri de joring din România cu sponsorizarea brandului American Ruffwear(skijoring, bikejoring, canicross, board & roller joring), brand pentru care vom demara în curând şi concursul naţional online de desemnare a Ambasadorilor Ruffwear în România. Avem surprize şi pentru la vara, dorim organizarea unui concurs de Skyjet surfing pentru căţeii aventuroşi şi amatori de mare şi soare.
5. Cattitude are o poveste frumoasă în spate. Suntem curioşi! Cum vă vedeți evoluând peste 5 ani?
Founder Cattitude: După cum am spus scopul nostru nu este să vindem produse, ci un anumit stil de viaţă, iar ceea ce facem acum este doar începutul. În România lipsesc sau sunt limitate foarte mult serviciile, produsele şi mai ales facilităţile şi logistica necesară pentru perioada post-operatorie sau de recuperare a animalelor de toate felurile, sau în cazul animalelor cu dizabilităţi care necesită proteze speciale, etc. O clinică cu bazine de înot pentru hidroterapie şi cu servicii post-operatorii cu terapeuţi specializaţi nu ar fi prea mult să visamîn 5 ani, nu?
Să nu mai vorbim de accesul la o poliţa de asigurare similară cu cea din Marea Britanie de exemplu, serviciile medical-veterinare au devenit din ce în ce mai scumpe şi foarte mulţi posesori de animale de companie nu îşi permit tratatamentele mai scumpe sau intervenţiile chirurgicale. Personal am salvat dintr-o clinică veterinară un motan superb rasa Norvegiană de Pădure care fusese abandonat de către stăpân pentru că nu dorise să mai achite nota de plată după o intervenţie de pietre la rinichi…să nu mai vorbim că am aflat ulterior că era şi doctor uman… fără comentarii.
O astfel de poliţă de asigurare recunoscută în UE ar asigura şi o a doua şansă la atâtea animale care pot fi operate în străinătate, dar care în România nu au acum nici o alternativă reală. Ca orice iubitor de animale, urmăresc diverse pagini de profil de pe FaceBook şi sunt îngrozită câţi căţei şi pisici sunt pierduţi sau abandonaţi, nu ştiu dacă cineva are vreo cifră legat de acest fenomen la nivel naţional, dar este destul de intens.
Investigăm posibilitatea lansării unei platfome online la nivel naţional care să înregistreze toate aceste pierderi/ abandonuri, un fel de 112 pentru astfel de situaţii. Din nou, din experienţă personală vorbesc, atât pentru animal, cât şi pentru stăpâni situaţia pierderii este extrem de traumatizantă şi în 2017 ar trebui să ne organizăm să găsim soluţii pentru astfel de evenimente nefericite.
Tot la Interzoo 2016 am cunoscut un producător American care oferea o aplicaţie pentru smartphones de găsire a animalelor de companie dintr-o comunitate rezidenţială (un fel de FaceBook al stăpânilor acestora), condiţionată bineînţeles că ele să aibă un micro-cip care emitea coordonatele lor GPS către cel mai apropiat smarphone din comunitatea respectivă, al cărui posesor îi comunica stăpânului că a detectat locaţia pierdutului în apropierea sa. Dar până la astfel de tehnologie, o platformă online în ţară cu cei mai talentaţi ITisti/mp nu cred că este misiune imposibilă!
Nu în ultimul rând am dori să deschidem o şcoală de educaţie în comportamentul, creşterea şi educarea animalelor de companie. Studiile recente arată că România este în topul numărului de căţei şi pisici deţinute în Europa, procentul estimat de case care deţin cel puţin un căţel sau o pisică fiind mai ridicat decât multe alte ţări dezvoltate, cum ar fi Austria sau Germania. Conform unui alt studiu, 4 din 10 case din zonele urbane au avut cel puţin un animal de companie în 2013 şi acest indicator a rămas constant de-a lungul anilor. Mai mult, animalele de companie se regăsesc cel mai des în familiile cu un număr mare de membrii (3-5), cel mai adesea cumpărate sau adoptate pe măsura apariţiei copiilor.
Acest lucru înseamnă şi mai multă responsabilitate şi grijă, iar noi dorim să oferim centre de informare referitor la implicaţiile vieţii cu un animal de companie şi suport pentru o integrare uşoară în noua familie, clase cu tematici pentru copii şi părinţi de creştere şi îngrijire sănătoasăîn toate aspectele vieţii de zi cu zi cu animalele de companie, lecţii de învăţare a tehnicilor basic de dresaj pentru copiii care doresc să dezvolte o relaţie mai profundă cu aceştia, sesiuni private de consiliere în rezolvarea anumitor probleme psihologice, frici, angoase, comportamente negative ale animalelor de companie sau a celor abuzate, etc.
Dorim să ne implicăm şi în proiecte legate de asistenţa persoanelor cu dizabilităţi cu ajutorul câinilor special antrenaţi în acest sens, este un domeniu care necesită încă multă energie şi timp investit pentru a ajunge la nivelul altor ţări din lume.
6. Ce sfat le oferiți celor ce au deja acasă animaluțe de companie, dar nu știu de unde le pot cumpăra pisicuțelor și cățeilor cele trebuincioase de o calitate ridicată?
Founder Cattitude: Având în vedere că suntem în România, avem două mari avantaje pe care ar trebui să le folosim: accesul prin internet la o multitudine de informaţii în domeniu şi faptul că suntem totuşi mulţi vorbitori de limbi străine. Cred că cel mai bine v-aş poveşti cum am procedat în cazul alegerilor pentru pisicile mele pe care mi le doresc mai presus de toate sănătoase şi ca atare m-am înrolat în aventura online să caut tot ce au nevoie aceste pretenţioase feline. Am citit blogguri, reviews, articole din America, Marea Britanie şi orice altă sursă interesantă pe care am reuşit să o înţeleg, mi-am format propria părere şi o listă cu tot ce era necesar, iar apoi am căutat să găsesc acele produse sau similar în România.
La hrană m-a interesat să fie cât mai apropiată de mâncarea lor naturală, pisicile sunt 100% carnivore, deci orice adaos trebuie să fie în echilibru cu acest aspect şi să primeze carnea pură peste 60% (nu derivate din carne sau alte denumiri similare).
Marea majoritate a stăpânilor de animale nu se uită pe etichetele produselor cumpărate, ar avea nişte surprize uriaşe să constate că unele conţin doar 2% carne! Carnea este sursa principală a proteinelor necesare dezvoltării normale, atât la pisici, cât şi la căţei. Dacă hrana lor nu le asigură necesarul pentru a fi sănătoşi, de ce ne plângem când se îmbolnăvesc şi avem de plătit sume consistente la veterinar?
Ca şi la oameni, prevenţia este cheia şi dacă investeşti de la început în mâncare de calitate, marea majoritate a problemelor convieţuirii pe termen lung cu un animal de companie sunt mult minimizate. M-am interesat de avantajele hranei uscate şi a celei umede şi am decis să le ofer doar hrană umedă, o decizie personală pentru că există şi hrană uscată de super calitate proteică şi nutritivă care poate fi combinată cu cea umedă ca opţiune acceptabilă. Un alt avantaj al oferirii unei hrane de calitate este schimbarea mirosului neplăcut al litierei, pe încercate!
Am continuat să alternez diferite combinaţii şi branduri de aceiaşi calitate pentru a le oferi diversitate şi din când în când le găteam curcat sau vită. Această dietă nu s-a schimbat nici după ce i-am castrat, nu au câştigat în greutate chiar dacă nu le-am oferit mâncare specială, dar continuă să fie monitorizaţi. Nu recomand dieta decât în cazul în care se produc într-adevar modificări în greutatea lor sau apar alte probleme de sănătate, experiența personală constă în 5 pisici perfect echilibrate cu hrana normală de super calitate, versus o altă pisică crescută doar cu dietă specială ale mărcilor de top din domeniu și care este obeză, în rest fiind în parametrii normali. Deci toate informațiile trebuie filtrate, testate și apoi acceptate pe termen lung știind consecințele. Oricum, în cazul pisicilor cu probleme de sănătate, sfatul unui veterinar este obligatoriu, în rest ar fi bine să ne informăm și să ne formăm singuri o părere avizată. despre hrana cea mai potrivită de pe forumuri de specialitate, blogguri, etc unde găsim toate pros. și cons. Karl Popper spunea ca „Adevărata ignoranţă nu este absenţa cunoaşterii, ci refuzul de a o dobândi.”
În ceea ce priveşte hrana căţeilor, lucrurile sunt mai complicate, fiecare rasă îşi are specificul ei, fiecare căţel este diferit d.p.v.d. al activităţii desfăşurate, schimbarea anotimpurilor necesită adaptarea hranei la noile condiţii, vârste diferite solicită formule diferite de proteine, la toate acestea adăugându-se vitaminele şi alţi suplimenţi necesari în întreţinerea completă a unui căţel sănătos. Sfatul este ca un crescător specializat pe rasa respectivă, un doctor veterinar şi o căutare mai aplicată pe internet poate oferi oricărui iubitor de animale cele mai bune soluţii de hrănire. Hrana gătita va rămâne oricum soluția nr.1 pentru o viată sănătoasă pe termen lung.
La Cattitude Brands promovăm branduri premium şi super-premiu recunoscute internaţional importate de reprezentanţii acestora în România şi ne folosim în alegerile noastre de reviews şi articole, cum ar fi http://(www.dogfoodadvisor).com/
Referitor la jucării, sfatul este ca opţiunile să fie bine gândite înainte de alegerea finală, am auzit nenumărate poveşti cu căţei care au fie zeci de jucării care zac uitate într-un colţ după ce au cunoscut câteva ore de atenţie, fie primesc o jucărie din când în când care supravieţuieşte 5 minute înainte de a fi complet distrusă. În alegerile pe care le facem la Cattitude Brands privind promovarea jucăriilor atât pentru căţei, cât şi pentru pisici, ne gândim în primul rând la protecţie, din ce materiale sunt făcute, dacă sunt toxice sau nu în cazul înghiţirii, apoi cât de durabile sunt şi ce garanţii sunt oferite de producători, dacă sunt stimulative, inovative şi calitative.
Jucăriile nu trebuiesc achiziţionate doar ca să mai câştigăm timp pentru noi şi să le dăm căţeilor sau pisicilor o preocupare fără implicarea noastră, jucăriile sunt “unelte” de interacţiune şi creştere a comunicării cu aceştia, de stimulare a simţurilor şi trăirilor cu care i-a înzestrat natură pentru menţinerea unui tonus psihic şi fizic pozitiv. Jucăriile zilelor noastre trebuie să aibă un scop sau mai multe, să invite la joacă câţi mai mulţi membrii ai familiei, să ne scoată în natură, să ne facă să trăim noi aventuri şi sporturi. Puţină lume ştie de exemplu că există pentru căţei jucării de interior şi de exterior, cele din pluş sunt făcute special pentru spaţiile interioare, mai précis sunt un substitut de păstrat câteva zile între hainele stăpânului si apoi de oferit căţeluşului acestuia înnebunit să adoarmă ca de obicei cu capul pe un obiect de îmbrăcăminte al acestuia sau molfăind fericit o şosetă.
Nu în ultimul rând aş dori să menţionez accesoriile pentru căţei şi pisici (hamuri, lese, zgărzi), multă lume neglijează importantă alegerii celor mai bune soluţii pentru animalele de companie. Ofertele de pe piaţă internaţională sunt nenumărate, tehnică modernă a dus la un boom şi în acest domeniu care a fost susţinut de nenumărate studii realizate de cele mai mari branduri din lume şi sperăm ca încet încet să introducem cât mai multe din aceste noi concepte şi pe piaţa din România.
În alegerea oricărui accesoriu este foarte important ca acesta să fie într-adevăr modelul şi mărimea potrivită fiecărui tip de căţel sau pisică, sunt unici ca şi oamenii, deci trebuie probate mai multe modele, montate bine pentru a oferi controlul şi confortul necesar atât pentru stăpân, cât şi pentru animalul de companie. Materialele din care sunt realizate trebuie să fie durabile, non-toxice, plăcute la atingere şi frumos mirositoare, lucrătura bine finisată, uşor de întreţinut şi nu în ultimul rând cu un design plăcut.
Accesoriile de calitate promovate de Cattitude Brands dispun de tutoriale şi asistenţă personală pentru folosirea lor la parametrii optimi, garanţii, service şi suport post-achiziţie, clienţii fideli dispun de discounturi la noile apariţii, precum şi la achiziţii de seturi complete conform politicii producătorilor. Cam acestea ar fi criteriile de selecţie în alegerea unui produs de calitate sau a unui brand premium.
7. Cei ce sunt din București au nevoie să vadă produsele şi accesoriile voastre, unde vă pot găsi?
Founder Cattitude: Avem un mic boutique cochet pe Şoseaua Gh. I. Siseşti 225C unde ne aşteptăm toţi clienţii căţei şi pisici pentru a-şi alege singuri ce le doreşte sufletul însoţiţi de cardul stăpânilor şi pin-ul, bineînteles !
Am deschis în luna August anul trecut şi un PetSpa în aceiaşi locaţie unde oferim servicii de grooming la standarde înalte într-un cadru foarte intim şi plăcut.Pe www.Petspa.cattitude.ro se găsesc și multe alte detalii.
8. Cattitude.ro pentru voi înseamnă pasiune, iubire, experiențe minunate alături de animalele de companie. Ce vă doriți cel mai mult să oferiți atunci când un client cumpără de la voi?
Founder Cattitude: Trebuie să recunoaştem că cel mai mult ne place să stăm de vorba cu clienţii noştrii şi să le împărtăşim din cunoştinţele noastre despre produsele existente şi utilitatea lor, despre noile accesorii apărute şi inventivitatea lor, soluţiile găsite de producători din toată lumea la atâtea probleme cu care ne confruntăm zilnic în relaţia cu căţei sau pisici, tendinţele de pe piaţa hranei de animale de companie şi a accesoriilor, pe scurt informaţie şi educaţie.
Cea mai mare satisfacţie o avem după ce au fost achiziţionate produsele şi clienţii fie revin în shop sau ne sună să ne mulţumească pentru recomandările oferite în alegerile făcute de ei. Doar în procesul de utilizare se capătă convingerea că ceea ce s-a cumpărat are într-adevăr valoare adăugată, este normal pentru consumatorul care achiziţionează poate pentru prima oară un produs premium pentru animale de companie. Timpul lucrează în favoarea noastră în acest caz.
9. Spuneți-ne vă rog, care sunt avantajele celor ce poartă hainele sau se joacă cu unul dintre produsele de pe Cattitude.ro?
Founder Cattitude: În portofoliul Cattitude încercăm să integrăm produse de o calitate superioară, realizate din materiale atât rezistente, cât şi estetice şi confortabile pentru oameni şi animalele de companie, produse recunoscute internaţional pentru anduranţa, protecţia şi aplicabilitatea multiplă. De exemplu, produsele Ruffwear au garanţie pe viaţă împotriva defectelor materialelor folosite şi lucrăturii realizate. Fiecare produs are o serie unică care oferă controlul şi managementul acestor situaţii la nivel global, produsele se schimbă pe loc dacă sunt în stoc/ se aduc pe comandă sau se rambursează contra-valoarea lor, toate variantele la opţiunea cumpărătorului. Acest lucru este indiferent unde s-au achiziţionat aceste produse în lume! Practic este o investiţie de care te vei bucura oricând în aceleaşi condiţii de satisfacţie. Nici noi oamenii nu beneficiem de atatea beneficii!
Lesele acestui brand rezistă până la 1100kgf, sistemele profesionale de prindere sunt din aluminiu pentru a fi atât rezistente, cât şi uşoare la uz, practic o astfel de lesă ar trebui să ţină cât media de viaţă a unui căţel.
Deasemenea promovăm sisteme de protecţie a maşinilor pe timpul transportului căţeilor, atât estetice, cât şi durabile de la firma Americană Kurgo, spre încântarea clienţilor noştrii care le-au găsit funcţionalitate şi în cazul transportului copiilor.
Mingile Orbee Tuff de la Planet Dog îmbibate cu mentă pură spre deliciul căţeilor şi-au dovedit într-adevăr reputaţia de jucării irezistibile premiate la nivel mondial. Deasemenea cele care stimulează toate simţurile căţeilor pentru a-i menţine activi au o popularitate de invidiat. Cei de la Planet Dog ne-au învăţat cum să alegem jucăria potrivită în funcţie de temperamentul căţelului, dacă este distrugător sau mai domol, dacă este pui sau senior, etc., toate duc la recomandarea unei anumite forme a jucăriei, a unei texturi mai moi sau mai dure şi a mărimii acesteia. Materialele din care sunt realizate sunt non-toxice dacă sunt înghiţite şi miros foarte plăcut, că să nu mai vorbim de culorile vii folosite de producători. Poveștile cu cătei care aleg din coșul lor plin cu zeci de jucării doar mingea OrbeeTuff au devenit normale pentru echipa noastră și satisfacția că în sfarsit ai găsit “mingea perfectă” este imensă.
10. În încheiere, vă rugăm să ne oferiți pe scurt ceea ce vreți să schimbați în România
Founder Cattitude: Am dori să schimbăm mentalitatea oamenilor şi să îşi dea seama că merită să le ofere animalele de companie tot ce ţine de ei mai bun ca oricărui membru al familiei din care fac parte. Acest lucru nu înseamnă doar hrană şi accesorii de calitate, ci şi verificări periodice la veterinar, vaccinări şi deparazitări obligatorii atât de importante şi pentru sănătatea noastră a oamenilor care trăim cu ei zi de zi, monitorizări ale stării lor de sănătate fizică şi psihică pentru prevenirea agravării unor posibile boli, spălarea şi îngrijirea lor periodică, timp de joacă şi cel mai important oferirea de iubire necondiţionată, aşa cum o primim şi noi de la ei.
În încheiere, Cattitude Brands vă așteaptă cu animalele voastre de companie la primul concurs din România organizat de ei. Pentru mai multe detalii referitoare la regulament și înscriere, intrați pe site-ul www.cattitude.ro și dedesubtul paginii la secțiunea evenimente media veți găsi regulamentul ” Ambasadorii Ruffwear în România” care noi credem că va fi un eveniment de succes! Pentru a accesa evenimentul de pe facebook, dați un click aici.