Claudiu Sari?!”Nu avea timp să mă ajute în weekend, dar avea timp să dea ordine subalternilor”

Comment

Business

În urmă cu ceva timp, în Păltiniș la Pensiunea Alpina-Casi a fost constatată o defecțiune la rețeaua de apă. Având în vedere că în aceea zi de weekend erau cazați peste 80 de copii și adulți, patronul localului a pus mână pe telefon și a încercat să-l sune pe domnul Claudiu Sari ( director producție Apa-Canal Sibiu) în speranța că poate îl ajută, efectiv nu gratuit ci contra-cost, să facă rost de o cisternă de apă.

Dar după multe încercări de a lua legătura cu el, dânsul nu a binevoit să răspundă. Și nu doar atât, chiar dacă într-un final după ce s-a sunat la 112 a auzit de defecțiunea pe care o avea localul, fiind weekend nu doar că nu a ajutat și nu a vrut să arate deloc compasiune pentru cei 80 de copii, dar a mai și ordonat subalternilor să nu se încarce nicio cisternă pentru Pensiunea Alpina Casi. Norocul domnului Marinescu este însă că a fost ajutat de alți oameni și pe această cale ține să le mulțumească enorm.

Povestea relatată de insuși D-nul Cristian Marinescu ( patron Alpina Casi Paltinis) pe pagina lui personală pe facebook, poate fi citită mai jos:

” Dupa telefoane in zadar, un prieten m-a sfatuit sa sun la 112, asta am si facut, coincidenta sau nu, dupa apelul la 112, la 14 min dupa, am fost sunat de cine credeti? Fix de celebrul director Sari Claudiu, care ma intreaba: Salut Cristi, cu ce te ajut? Ii povestesc cazul la care imi spune cu un aer de “MANCIUREA”: eu sunt liber si toti soferii sunt liberi, eu nu am cum sa chem pe nimeni de acasa si nu putem sa te ajutam si mai bine vorbesti la pompieri ! Acesta a fost raspunsul domniei sale! Sincer imi venea sa rad, dar nu aveam dispozitia necesara.

Dupa cateva minute sunt sunat de dispeceratul de la apa canal, apoi de domnul director Tatu care s-a implicat chiar daca a fost liber si chiar daca era weekend; a chemat un sofer si a trimis cisterna cu apa! Respect d-le Tatu!!! Asta e comportament de angajat al statului, asa trebuie procedat cu cei aflati la nevoie si culmea nu am cerut un ajutor GRATUIT!!! Duminica am zis sa nu mai deranjez pe nimeni si nici sa mai sun la 112; drept urmare am apelat la o companie privata (PRIVAT POMPIERI), care a trimis urgent cisterna in Paltinis ; ce sa vezi, cand a ajuns acolo ,SURPRIZA!!!.

A doua parte

Am fost de sunat propietarul firmei care imi spune:” Nu putem incarca cisterna cu apa sa va aprovizionam deoarece Sari Claudiu a sunat si a dat ordin clar sa nu se incarce nimic fara acordul domniei sale! Foarte interesant! Noroc cu d-nul Tatu care a sunat si a rezolvat problema, chiar daca si duminica era liber! Bineinteles ca d-nul Sari nu avea chef si timp sa raspunda la telefoane in weekend, DAR SI-A FACUT TIMP SA DEA ORDINE LA SUBALTERNI !!! Fain ! Fain oras!

In fine…

Luni seara pe la 19, cu sprijinul d-lui director Maier Vasile si a d-lui director Tatu am rezolvat din nou problema. Ieri(marti), defectiunea s-a rezolvat in sfarsit si lucrurile si activitatea au intrat in normal.


Stau si ma intreb cine si de ce il tine sau sprijina intr-o functie care din punctul meu de vedere nu o merita acest “smecheras?”,Sari Claudiu ???
Nu doresc sa dezvolt trecutul, sa vin cu mai multe amanunte, dar este suficient pentru inceput ceea ce v-am relatat! Cum poti sa ai asemenea comportament sfidator si arogant fata de 80 copii care au ramas fara apa ??

Cum poti sa nu te implici absolut deloc si pe deasupra sa ai tupeul sa dai ordine sa nu se incarce o cisterna ?!!! Adica nu ai timp sa ajuti dar ITI FACI TIMP SA DAI ORDINE SA NU SE INCARCE O CISTERNA???!!!! Am informat si exista dovezi in ceea ce am relatat si pe doamna primar si pe directorul general apa canal! Sunt curios daca se ia vreo masura???!!!
M-am documentat si eu sa vad cum stau lucrurile, am dreptate sau nu? Pe toti cu care am discutat mi au spus ca nu este normal comportamentul acestui domn, SARI CLAUDIU!

Întrebare… ?!


Ma intreb de ce directorul general, Maier Vasile si directorul tehnic, Tatu de la apa canal nu au fost deranjati si dimpotriva, s-au implicat si au rezolvat problema, ba mai mult, directorul general ,Maier Vasile imi spune:””D-le Marinescu, acesta este numarul meu personal de mobil si va rog sa ma sunati oricand daca mai aveti nevoie de ajutor!


Respect pentru acesti oameni dar totusi cine l-a promovat pe acest domn, Sari Claudiu care a ajuns din cititor contoare in verificator canale(conform cv ului),mareeee director de productie ???? Cine ? Ghici ghicitoare ,cine ???
Personal nu consider un comportament adecvat ,indiferent ca e weekend sau sarbatoare! Cum poti sa ai un asemenea comportament cand aflii ca 80 de copii nu mai au apa?

Aaaaa,era sa uit ! Pe un grup de whatsapp acest “tupeist de carton”,are “tupeul extrem ” si sfidarea fara limite”sa scrie ca vezi doamne problema este la locatia mea ca din cauza mea nu este apa! Il informez civilizat ca “are nevoie de mai mult creier?”defectiunea a afectat peste 70 pensiuni din zona Platos dar ghinionul este sau a fost ca doar la noi erau cazati turisti, restul localurilor erau goale si atunci bineinteles ca cine sa se agite ???

Noi! Eu !!!


Exista si dovezi ca defectiunea a afectat mai multe locatii ! Cam asta pe scurt despre CELEBRUL SI BINE SUSTINUTUL director de productie SARI CLAUDIU !!!!!Sunt efectiv SCARBIT de oameni cu un asemenea comportament si caracter ! Zilele trecute am patit eu, zilele urmatoare poti fi chiar tu,sibianule sau/si cititorule! Cu drag si respect pentru toti sibienii si nu numai …. ”

Care este concluzia?

Se pare că au fost oameni care l-au ajutat pe D-nul Marinescu fără să mai spere la vreun ajutor de la D-nul Claudiu Sari, însă un astfel de comportament față de cetățenii sibieni, cu siguranță nu este de bun augur.

Păcat… se pare că acum e mai ușor să faci rău, decât să nu ajuți deloc, mai ales când situația chiar era destul de gravă, având în vedere că erau 80 de copii fără apă, dar asta e România… e mai ușor să nu răspunzi la telefon, decât să răspunzi și să zici că ești în weekend și nu ține de competența ta, sau dacă tot răspunzi, măcar emană compasiune și implică-te 15 minute din timpul tău, că vezi tu Domnule Sari… noi cei care am fost cazați acolo în ziua aia, să nu avem de suferit.

Nu de alta, dar banii noștri circulă și ne place ca oamenii din funcții precum o aveți dvs. să își facă treaba atunci când îi rugăm, contra-cost de cele mai multe ori, că suntem siguri că D-nul Marinescu nu cere nimic gratis.

Comentarii

Comentarii

Author: Aniela Deby

Vreau să știu părerea ta

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.