Puterea brandului in mediul online

Comment

Personale

Sunt foarte multe aspecte in creare magazin online multe tin de partea tehnica, infiintarea si construirea site-ului, realizarea imaginilor pentru produse, etc.; insa pe langa partea tehnica apare si ceade branding. Aici lucrurile sunt foarte importante, mai ales ca vorbim despre strategii ce pot influenta rata de succes a firmei tale sau, intr-un scenariu mai putin optimist, poate duce la o cadere libera a afacerii. Totul depinde de ideile si actiunile tale.

optimizare seo

Ce inseamna brandingul in cazul in care va ganditi la creare magazin online? Pentru inceput trebuie sa stabilim cateva premise ce tin de istoria companiei tale, directia in care vreti va dezvoltati dar si stabilirea unei imagini pentru firma ta. Pentru toate acestea exista un prim pas, stabilirea identitatii.

O firma fara o identitate nu exista

Identitatea este un element esential in creare magazin online, asadar cauta o identitate bazata pe elemente ce se potrivesc descrierii firmei tale. Iti trebuie un nume, logo si un slogan care sa fie usor de memorat, cu un impact puternic. Pentru a putea construi aceasta identitate trebuie sa te bazezi pe doua elemente, istoria companiei si conceptul de baza al firmei. Aceste doua elemente definesc identitatea, si la fel ca si in cazul oricarui brand de succes, este bine sa profitati de ele pentru a va construi o imagine solida care sa inspire incredere. Oricum doriti va construiti brandul, alegeti asadar varianta unui nume solid, usor de memorat si accesibil.

Cand vorbim de creare magazin online nu putem sa nu includem si importanta in construirea brandului a produselor. Peste tot exista magazine si magazinase care ofera cam aceleasi produse, asadar singura optiune de a iesi in evidenta nu este doar un nume bun ci si produse unice. Este evident ca oferta magazinului trebuie sa includa si elemente solicitate de piata si de clienti insa o baza simpla de produse sau o oferta limitata poate avea efecte grave asupra cifrei de afaceri, fara a mai vorbi de imaginea brandului.

Alegeti ajutor de fiecare data cand simtiti nevoia

Asadar, alege iti construiesti numele nu numai prin a va baza pe istoria si conceptul businessului tau, adauga si produse unice care in timp pot deveni ambasadori pentru imaginea firmei tale. Fiecare magazin online si fizic are de cele mai multe ceea ce numim Hero-Product, produsul sau gama de produse care se bucura de cel mai mare succes sau care fac parte din imaginea brandului. Un exemplu in acest sens poate fi dat chiar si de o covrigarie. Acest gen de firme folosesc un produs principal pentru a-si construi imaginea, de asemenea si afacerile de tip coffee-to-go sau gelaterii. Profitati de ideea ca exista posibilitati de construire a brandului intr-o maniera simpla, eficienta, fara a implica cheltuieli prea mari. 

Odata ce aveti un brand, urmatorii pasi in creare magazin online sunt simpli si usor de urmarit. Evident, pasii necesari in realizarea unui magazin online difera de la caz, la caz. Este esential sa apelati la ajutor specializat de fiecare data cand aveti intrebari. 

Comentarii

Comentarii

Author: Aniela Deby

Vreau să știu părerea ta

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.