Advertoriale și optimizări SEO

1 Reply

Business

Când vrei advertoriale si optimizări seo, e cam greu să alegi locul potrivit. Unii aleg agențiile, iar aici vorbesc de oamenii cu brand-uri și companii enorme, dar și de oamenii cu magazine online abia deschise. Iar alții aleg să se optimizeze singuri. Vorba vine. Pe lângă optimizările care se pot face în incinta site-ului, sunt lucruri pe care un om dacă nu are experiență în acest domeniu, nu ar avea cum să se ajute singur. Îmi aduc aminte când m-am apucat de optimizările astea, nu sunt expertă, știu să lucrez pe cuvintele cheie și să aduc conținut bun, nu vreau să spun nimic nici de preț, uneori e mai mare sau mai mic, în funcție și de relația mea cu clientul respectiv… dar până acum nu am avut clienți nemulțumiți de preț sau de muncă.

advertoriale

Da, atunci când scrii advertoriale pe un blog anume, prețul ți-l faci singur/ă în funcție de ceea ce oferi. Nu poți să-mi ceri 50$ dacă tu îmi oferi într-un post două cuvinte despre mine, nu ai decât 10 unici pe zi și nexam share în Social Media. Așa gândesc eu, am fost uimită de multe ori în colaborările mele cu bloggerii. Alții mi-au scris un cuvânt cheie fără nicio legătură cu ceea ce vând, alții au scris despre ceea ce vând, dar nu au inserat niciun cuvânt cheie. Ciudat, nu? Încă am întâlnit oameni cu blog, care habar nu aveau că pot scrie despre un brand, plătiți/ barter/ sau concurs. Concursurile îs mișto că fiecare aveți de câștigat din ele. Dar în online orice și oricine are un preț. Mai mic sau mai mare asta face diferența, dar unde e mai ieftin, nu e neapărat și mai bun.

Nu mă deranjează cine scrie advertoriale și promite că face optimizări SEO, dar nu-i îndeajuns ca optimizările alea seo să fie făcute doar extern, că intern unii lasă mult de dorit, și de asta nu au niciun rezultat. Da, SEO  se împarte în două categorii. Seo on site/ seo on page sau seo off site/ seo off page. Dar lucrurile astea am să le scriu într-un articol viitor. Țin minte că prin 2012 scriam un articol mai complex pe tema asta și ziceam eu că nu știu mai nimic despre acest proces. Făcea parte dintr-un concurs, iar eu trebuia să-mi expun punctele de vedere în așa fel încât să mă asigur că sunt și corecte. Am făcut-o și pe asta. Supriza a fost să văd că eu chiar am avut dreptate cu toate informațiile de acolo.

Erau informații de bază, ce este un cuvânt cheie, ce este un sitemaps, ce este un advertorial, ce înseamnă seo, și totul despre seo. Toate astea într-un singur articol și am câștigat concursul respectiv. Astăzi, în 2015 lucrurile stau altfel. S-au schimbat atât de multe că e necesar să te apuci să revii cu informații noi atunci când se cere.

Comentarii

Comentarii

Author: Aniela Deby

Vreau să știu părerea ta

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.